Wensen en klachten

Wensen en klachten

We zetten ons elke dag in voor de beste kinderopvang. Maar soms komt het voor dat je, als ouder, een opmerking, wens of klacht hebt. Bespreek dit dan met de medewerker of manager van jouw Kiekeboe opvang. Zij zoeken graag samen met jou naar een oplossing.

Komen jullie er samen niet uit, dan kun je ons klachtenformulier onderaan deze pagina invullen. Hoe deze procedure verloopt, lees je in ons klachtenregeling. Uiteindelijk streven we er altijd naar om tot een gezamenlijke oplossing te komen.

Elk jaar leveren we bij de GGD ons klachtenjaarverslag aan. In dit rapport kun je onder meer lezen hoe we klachten hebben opgelost en afgehandeld. Dit rapport kan iedereen bij ons opvragen. En mocht je niet tevreden zijn over een klachtafhandeling dan kun je terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang.

Klachtenformulier

 

    Telefoonnummer (verplicht)

    Over welke opvang vorm heeft u een klacht? (verplicht)

    Over welke locatie gaat uw klacht? (verplicht)

    Wat is uw klacht? (verplicht)